dilluns, 3 de maig del 2010

ERRORS FREQÜENTS EN L’ÚS DELS CSS


Quan comencem a fer servir CSS, com tot a la vida, cometem errors. Però aquests errors són beneficiosos, ja que, si reflexionem preguntant el perquè els hem comès, estarem aprenent. Si creus que els teus errors no són comuns, mira aquests errors i, potser, pots que et portis una sorpresa i que el teu error aparegui allà...


ERROR 1
  1. #container {
  2. width: 50%;margin:0 auto;
ERROR 2
  1. #header {

  2. background-color: #000

  3. font-size: 1em;
  4. }
ERROR 3
  1. #haedr {

  2. background-color: #000;

  3. font-size: 1em;

  4. }
ERROR 4
  1. #header {

  2. background-color: #000;

  3. fotn-szie: 1em;

  4. }
ERROR 5
  1. #header {

  2. background-color: #000;

  3. font-size: 1em;

  4. float: center;
  5. }
ERROR 6
  1. #cajón {

  2. clear: both;

  3. font-size: 1em;

  4. }

Trobeu els errors? Després us donem les solucions...

Font: CSS Blog