dimecres, 23 de desembre del 2009

Web Casa d'oficis

Per fi!!

Després d'un mes i mig de treball, de canviar menús, de treure, posar, retocar, escriure, buscar, etc... Només queden uns quants retocs a la web! Vaig fer uns quants dissenys abans del definitiu:

- El primer disseny era una bona idea i un bon plantejament. Tractava de paper, on tot el contingut seria paper. M'ho vaig montar bastant bé i ho vaig intentar molts cops, però no donava bons resultats.

- El segon disseny era una reestructuracio del primer disseny. Va ser un pífia i bastant lletja.

- El tercer disseny era molt més senzill. Era un estil ben definit, peró avorrit i semblava antiga. Encara que m'agradès, no em convencia.

-El disseny definitiu ha sigut llarg i amb bastant mals de caps, perquè el que he fet en un principi no ho sabia fer i he anat aprenent a mesura que anava fent-la. Només és una pàgina on tot el contingut està preparat per tal que surti si se'l demana. No és un web corrent que cada secció és un document d'html.