divendres, 18 de desembre del 2009

Projectes de web per a la Casa d'Oficis

La web de la casa d'oficis i els seus orígens:

(Les imatges són de les webs a mig fer)

La primera idea que se'ns va ocórrer va ser una web feta en paper:

Estava quedant bastant bé, però hi havia molts problemes que no aconseguia solucionar.

El menú és en acordió, cada bloc te la seva imatge de fons, etc.

Vaig estar imprimint, arrugant i escanejant un munt de cops. Però al final, res, ho vaig deixar estar perquè se m'inflaria més el cap en comptes de sentir-me orgullós.




La segona va ser un "remake" de la primera:


Aquesta no m´agradava tant perquè no la veia bé de cap de les maneres.

El menú el vaig posar horitzontal, el contingut tindria més cabuda a la pàgina, el fons era diferent...

No tenia tant de treball com l'anterior i semblava més senzilla, però no m'agradava pas. Res no m'agradava, encara que em va costar molt trobar com posar el menú i tal. Treballada, estava.


Amb la tercera, vaig passar de fer més paper, ni imatges:


Aquesta web és senzillisima, no he fet servir cap imatges, tot són blocs amb marc, un menú tranquil i senzill i tot ben delimitat.

En el seu moment, la volia fer servir de base per a fer alguna cosa diferent. Però es va quedar allà.

És una web molt normal, massa normal, extremadament vulgar.... em vaig avorrir.


I per últim, la web que es pujarà a internet:


Per aquesta web, només vaig agafar un fotografia que havia fet jo i vaig fer la idea de l' estructuració.

Aquesta web només és un document html, és a dir, la pròpia pàgina web són totes les seccions , bé un cacau que em vaig fer entre el menú, que són imatges, que s'ha de fer amb javascript, que es necessita també que canviï amb la resolució de pantalla, etc.

És la que més problemes m'ha donat, però com sempre, la veia bé i m'agradava. Suposo que per això no m'he cansat..

I ara està acabada i està utilitzada per allò que s'ha creat, donar informació.