dimarts, 29 de setembre del 2009

Les meves pràctiques: Adrià Victoria

Les meves pràctiques són en el departament d'informàtica donant suport els tècnics durant 3 mesos: de setembre a desembre de 2009.

Consisteixen en aprendre l'entorn de l'ajuntament, sobretot veure què fan els informàtics d'allí, quin treball tenen durant el dia, les incidències que reben per correu electrònic, com per exemple haver de canviar uns pc de lloc. Aquesta és una incidència recent que va em tocar.

A més, porto a terme la tasques que em demanen, com fer inventari de pc, tant d'oficines com de centres cívics. També he de canviar ordinador de zones i reparar alguna incidència que pugui haver amb l'ajuda, si és necessari, del responsable de l'ajuntament donant un cop de mà.

Una de les incidències més important que he hagut de resoldre de moment ha estat al centre civic de Can Taió, on he hagut d'arreglar la connexió a Internet. Ja es va poder solucionar i ja tornen a disposar de xarxa.

De moment estic portant a terme aquesta feina.