divendres, 8 de maig del 2009

Memòries RAM en USB


Memòries o USB?

Durant un dels meus passeigs d'exploració per pàgines, etc. vaig trobar una cosa molt interessant: eBoostr

La seva funció consisteix en augmentar la velocitat del PC de manera semblant a com fa la memòria RAM, però utilitzant per això la capacitat de qualsevol unitat d'emmagatzematge extraïble (pendrive, Targetes de memòria o Disc extern). Això sí, ha de ser compatible amb aquesta utilitat.

eBoostr és l'equivalent per a Windows XP del conegut ReadyBoost per a Windows Vista. El funcionament del programa és el mateix que en el Vista. Es tracta d'una utilitat (de les poques) que ve integrada en Windows Vista. Ara han desenvolupat aquesta mateixa utilitat però per usar en Windows XP.

En connectar una d'aquestes unitats podem indicar mitjançant un senzill menú quina capacitat desitgem utilitzar com a expandida. Aquesta memòria no podrà ser utilitzada, lògicament, per emmagatzematge.

Aquesta memòria ampliada no significa un augment de la memòria RAM com a tal. La seva funció consisteix a fer de pont entre la memòria física del PC i la memòria RAM, cosa que disminueix el temps d'accés als arxius que Windows XP crea com un caxé al disc dur.

Aquesta tecnologia l'està desenvolupant un equip rus de l'MDO's (Moscow Development Office) la qual està en desenvolupament en aquests moments.

A mi personalment em va interessar molt aquesta idea i me'l vaig baixar perquè era gratuït. Em funciona bé, m'obre els programes més ràpidament, etc. És una molt bona aplicació i espero que us sigui d'utilitat.

Aquí us deixo el link de descàrrega:

http://rapidshare.com/files/95886446/Memoria_Usb_Como_Ram.rar.html

David