dimecres, 24 de novembre del 2010

Classe 1 en el Vapor de Informatica

Hola som Ismael i Cristian i les nostres classes son de 11:30 a 13:00 en el Centre El Vapor.

Les Classes van començar el dimarts 23 de novembre.

Van ser 4 persones. 3 ja van fer un curs d'informàtica i la quarta no sabia res d'informàtica.

  • Vam fer un repàs al fet que era el maquinari i els components del maquinari (Hardware), i també repàs al Programari (Software), I a Windows (Icones, accessos directes, El meu Pc, Els meus documetos, paperera, barra del menú, el menú inici, tots els programes. ),I com exercici fer una carpeta i canviar el nom.
  • El Cristian es va posar amb els que sabien d'informàtica buscant informació per internet, fer copiar i enganxar a document del WordPad i guardant el document.
  • I jo Ismael vaig estar amb el qual no havia tocat cap ordinador. Li vaig estar ensenyant com agafar el ratolí perquè vagi més solt exercicis amb el Mouse Trainer, I el Solitari joc que va ja instal·lat amb Windows. També li vaig ensenyar la barra de títols, perquè pugui tancar una finestra, minimitzar, maximitzar o restaurar.
Us esperem a la següent classe.