divendres, 4 de desembre del 2009

Taller de Word a Can Folguera

Taller de word a Can Folguera

Hola!

Em dic David i us explicaré per sobre el meu taller. El meu taller és de word. A la classe som 10 persones i l'horari és de 10:30 fins a 12:30. El curs té un total de 18 hores.

Les classes les donem el Juan i jo, jo també faig una mica de tècnic si hi ha algun ordinador que està trencat.

Les classes tenen uns passos d'adaptació per a les persones.

1: Identificar totes les eines
2: Conèixer on estan situades
3: Com obtenir-ne el resultats de les eines
4: Obtenir uns coneixements bàsics sobre el programa

I aixi obtenim els resultat.

Opinió personal:

A vegades es fa molt difícil ja que la gent no té experiència i no té forma fer-lo. Des de fora, la gent pot pensar que és una tasca molt senzilla, però té moltes complicacions. La gent que fa aquest tipus de curs són més bé des de 30 fins a 70 anys i té molta complicació per a la gent d'edat més avançada.