dimarts, 1 de desembre del 2009

Pràctiques a l'Ajuntament

Las meves pràctiques a l'ajuntament són:


M'encarrego del centre de la vila, les brigades, el mercat, el centres cívics, la Promotora i, de tant en tant, del poliesportiu.

Les meves tasques són donar suport als tècnics informàtics de l'ajuntament quan surt alguna incidència fora ajuntament i anar a resoldre-la.

Fins ara, he fet diverses tasques, des d'inventariar els ordinadors o muntar pantalles noves fins haver d'instal·lar impressores per xarxa i muntar ordinadors amb diferents peces.

Algunes de les incidències que he hagut de solucionar són:

Centre cívic Can Taió: es van haver de reparar dos ordinadors i desprès no tenien Internet en tot el centre i vaig haver de fer les comprovacions fins que vaig poder arreglar switchos perquè tinguessin Internet.


En las brigades: instal·lar una impressora, posar la en un grup de treball perquè tots els usuaris poguessin treballar amb ella.

Desprès en l'ajuntament, un dels tècnic informàtics m'ha donat unes petites classes sobre dominis, com connecten el diferents centres com el poliesportiu, l'ajuntament o la granja, que no es connectat per cable sinó per unes antenes i moltes coses més...

Adrià Victoria